ספר הכתובות שלך מכיל כתובות רבות וקשה לך למצוא בו את איש הקשר הספציפי הדרוש לך.
מה לעשות ?
לנוחות ההתמצאות, ניתן לארגן את כרטסות אנשי הקשר על פי קטגוריות.
איך לעשות ?
1. בתוך ספר הכתובות: בוחרים באחד מאנשי הקשר, או מבצעים מולטי-בחירה (מחזיקים את מקש ה-Ctrl
לחוץ, כאשר בוחרים מספר כתובות).
2. נכנסים לתפריט עריכה -> קטגוריות.
3. ניתן להוסיף את הנבחרים לאחת מהקטגוריות הקיימות או ליצור קטגוריה חדשה.
התועלת בטיפ :
סידור אנשי הקשר בקטגוריות שונות מאפשר ארגון ספר הכתובות בצורה קלה ונגישה.
הערות :
כדי להציג את אנשי הקשר לפי הקטגוריות אליהן סווגו:
נכנסים לתפריט תצוגה -> תצוגה נוכחית -> לפי קטגוריות.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה