עבור מטען מקורר נשתמש ברכב בעל ארגז מבודד (תרמוס) כשהמטען מועמס בדרגת חום נמוכה ומיועד לחלוקה .אי סגירת הדלתות גורמת לעלייה בדרגת החום מעבר למותר , דבר , שעלול לגרום לקלקול מהיר של המזון .
ההבדל בין קירור והקפאה נעוץ במידת הטמפרטורה הנדרשת להובלתם . אסור שמזון מוקפא יגיע לטמפרטורה גבוהה מ – 18 מעלות מתחת לאפס .לכן נחוץ להובלה כזו מקפיא על גלגלים .
נחוץ להקפיד על הכנה נכונה של קרון הקירור לקראת העמסה . כלומר : שטיפת קרון הקירור משאריות מזון והפעלת מנוע מדחס הקירור בדרך אל מקום העמסה כדי להגיע עם טמפרטורה מתאימה .ברכב המיועד להובלה בהקפאה מותקן במקום הנראה לעיני הנהג מד חום .
אטימה לא טובה של דלתות הקרון לא תאפשר שמירה על הטמפרטורה הנדרשת וגם תגרום לפעולה ממושכת יותר של מנוע הקירור .
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה