השימוש ברכינת נתמך יוצר מספר בעיות הדרושות פתרון:
1. משקל העצמי הגדול בגלל מיתקן הפריקה מקטין את משקל המטען המותר ברכב .
2. חוסר יציבות בזמן הפריקה בגלל התרוממות מרכז הכובד .
3. המטען הנשפך צריך לעבור דרך ארגז הרכינה שבנוי כמו תעלה .הלחץ מלמעלה הודף את החומר אל הדפנות ומאט את קצב התקדמותו לכיוון פתח היציאה .
4. חומר אבקתי נדבק בפינות ,בחיבור שבין רצפת הארגז לדופנותיו .
5. הדלת לא נפתחת לעיתים אם אין עליה לחץ .
6. בדלת הפתוחה ננעצת בערמת החומר המצטברת מאחורי רכינה ארוכה של נתמך ומפריעה להמשך הרמת הארגז . היא עצמה עלולה להינזק מכך .
7. מטען גושי אבן גורם נזק לרצפת הארגז .
8. גוש אבן מתגלגלים גורמים נזק לדלת התלויה על ציריה .
תפעול רכינה :
1. כניסה לאתר הפריקה בנסיעה לאחור .
2. בדיקה עם אין הפרעה להרמת הארגז .
3. נעילת גלגל הרכב והעברת ידית ההילוכים לסרק .
4. הרמת הארגז באיטיות ובדיקת איך מתנהג החומר בירידה ואם יש צור לעצור את התרוממות הארגז .
5. לאחר הפריקה הורדת הארגז עד שהגיע למקומו ורק לאחר מכן לנסוע .
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה