במצב עבודה רגיל עובדת המערכת כמערכת הידראולית כאשר שסתומי המודלטור החשמליים פתוחים .
שלב א :
כאשר מזהה המחשב לחיצה על מתג אור בלם ואחריו שאחד הגלגלים או יותר נוטה להינעל נסגר המעבר שבין משאבה מרכזית למודלטור
שלב ב :
המחשב מזהה את הגלגל הבעייתי ובקו שלו מתחילה תנועה מחזורית של הורקת נוזל הבלמים ובנייה מלאכותית על ידי משאבה חשמלית
שלב ג :
יציאת המערכת מפעולה היא בסיום תהליך הבלימה שבו מהירות הרכב מתקרבת לעצירה מוחלטת .
התנאי השני להפסקת פעולתה היא עזיבת דוושת הבלמים לצורך האצת הרכבה .
שלב א :
כאשר מזהה המחשב לחיצה על מתג אור בלם ואחריו שאחד הגלגלים או יותר נוטה להינעל נסגר המעבר שבין משאבה מרכזית למודלטור
שלב ב :
המחשב מזהה את הגלגל הבעייתי ובקו שלו מתחילה תנועה מחזורית של הורקת נוזל הבלמים ובנייה מלאכותית על ידי משאבה חשמלית
שלב ג :
יציאת המערכת מפעולה היא בסיום תהליך הבלימה שבו מהירות הרכב מתקרבת לעצירה מוחלטת .
התנאי השני להפסקת פעולתה היא עזיבת דוושת הבלמים לצורך האצת הרכבה .
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה