*. כאשר לוחצים על דוושת הבלם נוצר לחץ של 120 – 150bar .
*. מעל מהירות מינימלית של 2.98 קמ"ש מתחיל ABS לעבוד .
שינוי לחץ ABS :
1. שלב עליית הלחץ .
2. שלב החזקת הלחץ .
3. שלב הפחתת הלחץ .
שלבי פעולה :
1. סגירת מתג אור בלם ומתן פקודה למחשב ABS .
2. התייחסות למהירות הגלגלים הנמדדת ע"י חיישני מהירות גלגל.
3. סגירת מעבר בין משאבה למודולטור .
4. נכנס מחשב בקרה לפעולה :
1) הפעלת משאבה חשמלית לבניית לחץ .
2) פתיחת שסתומי מעבר להורדת לחץ .
מודולטור :
*. נוזל בלמים .
*. מצבר לחץ .
*. משאבה חשמלית .
אמבטיה בחלק התחתון , מאגר נוזל חוזר .
שיטות ניקוז אוויר :
1. ספוטניק .
2. שיטה חשמלית .
תקלות :
בכניסה לרכב פותחים מתג התנעה נורה ABS דולקת כעבור מספר שניות כבתה .
נורה ON רק כאשר נסיעה מעל 8 קמ"ש כבתה הנורה . אם נשארת דולקת יש תקלה קבועה .
חיישן מהירות רכב – VSS – נמצאת על הגיר .
*. מעל מהירות מינימלית של 2.98 קמ"ש מתחיל ABS לעבוד .
שינוי לחץ ABS :
1. שלב עליית הלחץ .
2. שלב החזקת הלחץ .
3. שלב הפחתת הלחץ .
שלבי פעולה :
1. סגירת מתג אור בלם ומתן פקודה למחשב ABS .
2. התייחסות למהירות הגלגלים הנמדדת ע"י חיישני מהירות גלגל.
3. סגירת מעבר בין משאבה למודולטור .
4. נכנס מחשב בקרה לפעולה :
1) הפעלת משאבה חשמלית לבניית לחץ .
2) פתיחת שסתומי מעבר להורדת לחץ .
מודולטור :
*. נוזל בלמים .
*. מצבר לחץ .
*. משאבה חשמלית .
אמבטיה בחלק התחתון , מאגר נוזל חוזר .
שיטות ניקוז אוויר :
1. ספוטניק .
2. שיטה חשמלית .
תקלות :
בכניסה לרכב פותחים מתג התנעה נורה ABS דולקת כעבור מספר שניות כבתה .
נורה ON רק כאשר נסיעה מעל 8 קמ"ש כבתה הנורה . אם נשארת דולקת יש תקלה קבועה .
חיישן מהירות רכב – VSS – נמצאת על הגיר .
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה