איך בונים מצגת

יום שלישי, 21 באוקטובר 2008

תורת המקצוע - מערכת ABS

*. כאשר לוחצים על דוושת הבלם נוצר לחץ של 120 – 150bar .
*. מעל מהירות מינימלית של 2.98 קמ"ש מתחיל ABS לעבוד .

שינוי לחץ ABS :

1. שלב עליית הלחץ .
2. שלב החזקת הלחץ .
3. שלב הפחתת הלחץ .

שלבי פעולה :

1. סגירת מתג אור בלם ומתן פקודה למחשב ABS .
2. התייחסות למהירות הגלגלים הנמדדת ע"י חיישני מהירות גלגל.
3. סגירת מעבר בין משאבה למודולטור .
4. נכנס מחשב בקרה לפעולה :
1) הפעלת משאבה חשמלית לבניית לחץ .
2) פתיחת שסתומי מעבר להורדת לחץ .

מודולטור :

*. נוזל בלמים .
*. מצבר לחץ .
*. משאבה חשמלית .
אמבטיה בחלק התחתון , מאגר נוזל חוזר .

שיטות ניקוז אוויר :

1. ספוטניק .
2. שיטה חשמלית .

תקלות :

בכניסה לרכב פותחים מתג התנעה נורה ABS דולקת כעבור מספר שניות כבתה .
נורה ON רק כאשר נסיעה מעל 8 קמ"ש כבתה הנורה . אם נשארת דולקת יש תקלה קבועה .

חיישן מהירות רכב – VSS – נמצאת על הגיר .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

טרומפלדור בגליל-משנת 1913

סרט על אולטרה-סאונד תלת ממדי

ליקוי חמה 2009

טלסקופ החלל האבל

סגננות חשיבה ולמידה

הסכנה הגדולה הטמונה בעובש