*. באילו גזים מטפל הממיר בעל 3 מצבים (3 WAY CAT) ?
NOX , HC ,CO .
*. מה השיטה הטובה ביותר לבדיקת תקניות ממיר קטליטי במנועי בנזין ?
על ידי בדיקת לחץ בין הממיר לסעפת הפליטה בסרק , או לחילופין הפרשי טמפ' בין כניסה ליציאה בממיר .
*. ממיר קטליטי תפקידו :
לפרק את גזי הפליטה לגזים בלתי רעילים .
*. בבדיקות דיאגנוזה של EGR ברכב ממחושב , טוען טכנאי א' כי אם T.P.S לא תקין(חיישן מצב מצערת) ישפיע הדבר על ה – EGR . טכנאי ב' טוען כי C.T.S (חיישן טמפ' נוזל קירור ) לא תקין ישפיע הדבר על ה – EGR מי צודק ?
שניהם צודקים .
*. מדוע ממחשבים פעולת שסתום EGR ברכב מודרני ?
למנוע אובדן הספק מיותר בעומס ולצמצם את NOX לרמה אופטימלית
*. באיזה ציוד ומכשור תשתמש לבדיקת מערכת EGR (מבוקר ואקום) כאשר המנוע כבוי ?
מד תת לחץ ידני .
*. שהמנוע תקין רמת HC תהיה במנוע ללא ממיר :
100 – 300 ppm .
*. ערך גזי פליטה HC לאחר ממיר קטליטי שהמנוע תקין :
10 – 90 ppm .
*. שהמנוע תקין רמת CO2 תהיה לאחר ממיר קטליטי :
16% - 14% .
*. הסיבה HC גבוה :
עודף דלק , ניצוץ חלש , חוטי הצתה פגומים .
*. אחוז CO תקין ללא ממיר :
2% - 1% .
*. תפקיד הממיר קטליטי במנוע :
להקטין את גזי הפליטה המזהמים .
*. גז הפליטה Nox נקרא :
תחמוצת החנקן .
*. ללא ממיר קטליטי רמת CO2 תהיה :
14% - 13% .
*. שהמנוע תקין רמת O2 תהיה :
2% - 1% .
*. הסיבה ל – CO נמוך :
חוסר חמצן .
*. על מה משפיע מיחזור גזי הפליטה ?
הורדת רמת ה - Nox בגזי הפליטה .
NOX , HC ,CO .
*. מה השיטה הטובה ביותר לבדיקת תקניות ממיר קטליטי במנועי בנזין ?
על ידי בדיקת לחץ בין הממיר לסעפת הפליטה בסרק , או לחילופין הפרשי טמפ' בין כניסה ליציאה בממיר .
*. ממיר קטליטי תפקידו :
לפרק את גזי הפליטה לגזים בלתי רעילים .
*. בבדיקות דיאגנוזה של EGR ברכב ממחושב , טוען טכנאי א' כי אם T.P.S לא תקין(חיישן מצב מצערת) ישפיע הדבר על ה – EGR . טכנאי ב' טוען כי C.T.S (חיישן טמפ' נוזל קירור ) לא תקין ישפיע הדבר על ה – EGR מי צודק ?
שניהם צודקים .
*. מדוע ממחשבים פעולת שסתום EGR ברכב מודרני ?
למנוע אובדן הספק מיותר בעומס ולצמצם את NOX לרמה אופטימלית
*. באיזה ציוד ומכשור תשתמש לבדיקת מערכת EGR (מבוקר ואקום) כאשר המנוע כבוי ?
מד תת לחץ ידני .
*. שהמנוע תקין רמת HC תהיה במנוע ללא ממיר :
100 – 300 ppm .
*. ערך גזי פליטה HC לאחר ממיר קטליטי שהמנוע תקין :
10 – 90 ppm .
*. שהמנוע תקין רמת CO2 תהיה לאחר ממיר קטליטי :
16% - 14% .
*. הסיבה HC גבוה :
עודף דלק , ניצוץ חלש , חוטי הצתה פגומים .
*. אחוז CO תקין ללא ממיר :
2% - 1% .
*. תפקיד הממיר קטליטי במנוע :
להקטין את גזי הפליטה המזהמים .
*. גז הפליטה Nox נקרא :
תחמוצת החנקן .
*. ללא ממיר קטליטי רמת CO2 תהיה :
14% - 13% .
*. שהמנוע תקין רמת O2 תהיה :
2% - 1% .
*. הסיבה ל – CO נמוך :
חוסר חמצן .
*. על מה משפיע מיחזור גזי הפליטה ?
הורדת רמת ה - Nox בגזי הפליטה .
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה