מתג מצב מצערת-פוטנציואמטר T.P.S.
הפוטנציואמטר מורכב מנגד (נקודות A-C ) וזחלן (נקודה B ) מחברים לנקודות A,C 5 וולט הזחלן יספק מתח משתנה התלוי במצב הזחלן . במצב סרק 0-0.5 וולט ובעומס 4.5-5 וולט .
המחשב יודע לקרוא את מצב הזחלן ובהתאם לכך לעביר הוראות לבקרת דלק .
בדיקת החיישן יש לבדוק אם מגיע 5 וולט ולאחר מכן לבדוק האם בפין האמצעי יש שינוי בין 0 ל 5 וולט בהפעלת המצערת .בדרך כלל התנגדות הפוטנציואמטר היא בסביבות 5,000 אום ולפי חוק אום יהיה הזרם 1 מילי אמפר . לכן לא מומלץ לשטוף מנועים בגלל שבזרם הנמוך הקורזיה משפיעה
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה