איזה פרטים צריכים להיות בטופס הזמנת תיקון , מנה לפחות 10 פרטים שונים .
שם הלקוח , כתובת הלקוח , טלפון הלקוח , מספר הרכב , דגם הרכב , שנת יצור , מד אוץ , פרטי הזמנה , חתימת הלקוח , עד איזה סכום ניתן לתקן בלי אישור הלקוח , נוסח הסכם בין הלקוח למוסך מודפס .
איזה פרטים צריכים להיות ביומן קבלת רכב במוסך , מנה לפחות 5 פרטים שונים .
תאריך , שעת כניסה , מספר הרכב , שם הלקוח , מד אוץ , סיבה הבאת הרכב למוסך .
מי אחראי על מי ? מנהל עבודה אחראי על הבוחן או שהבוחן אחראי על מנהל עבודה .
מנהל עבודה אחראי על מנהלי מחלקות והוא כפוף למנהל המוסך .
הבוחן כפוף למנהל מוסך או מנהל כללי על מנת לשמור על האינטרס של מנהל המוסך לעבודה באיכות נדרשת ללא שיקולים זרים .
למה צריך להזמין תור מראש למוסך .
כאשר הוזמן תור מראש למוסך מנהל המוסך יוכל לתכנן את העבודה וזה יגרום ליעילות המוסך ויגרום לשהייה מנמלית של הרכב במוסך .
מהו סדר העדיפות בהכנסת רכב למוסך .
סדר עדיפות בהכנסת רכב למוסך : רכב ביטחון (חרום) , נכים , רכב עבודה , כול השאר לפי סדר כניסה .
מי קובע את סדר התיקונים (המחלקות) במוסך ?
אם הפונקציה של מנהל עבודה קיימת אז מנהל עבודה קובע את סדר התיקונים ואם לא קיים פונקציה זאת אז מנהל המוסך .
מי קובע מה יתקנו במוסך ?
המנהל המקצועי במוסך אחראי על מה ואיך יתקנו במוסך .
מי מאשר תיקון שלא הוזמן בטופס הזמנת תיקון ?
יש להתקשר ללקוח ולבקש ממנו אם הוא יכול לבוא ולראות את מהות התקלה . אם הוא לא יכול יש לבקש את אישורו בטלפון ואת האישור הטלפוני יש לרשום בהזמנת תיקון , שעת קבלת האישור וממי .
שם הלקוח , כתובת הלקוח , טלפון הלקוח , מספר הרכב , דגם הרכב , שנת יצור , מד אוץ , פרטי הזמנה , חתימת הלקוח , עד איזה סכום ניתן לתקן בלי אישור הלקוח , נוסח הסכם בין הלקוח למוסך מודפס .
איזה פרטים צריכים להיות ביומן קבלת רכב במוסך , מנה לפחות 5 פרטים שונים .
תאריך , שעת כניסה , מספר הרכב , שם הלקוח , מד אוץ , סיבה הבאת הרכב למוסך .
מי אחראי על מי ? מנהל עבודה אחראי על הבוחן או שהבוחן אחראי על מנהל עבודה .
מנהל עבודה אחראי על מנהלי מחלקות והוא כפוף למנהל המוסך .
הבוחן כפוף למנהל מוסך או מנהל כללי על מנת לשמור על האינטרס של מנהל המוסך לעבודה באיכות נדרשת ללא שיקולים זרים .
למה צריך להזמין תור מראש למוסך .
כאשר הוזמן תור מראש למוסך מנהל המוסך יוכל לתכנן את העבודה וזה יגרום ליעילות המוסך ויגרום לשהייה מנמלית של הרכב במוסך .
מהו סדר העדיפות בהכנסת רכב למוסך .
סדר עדיפות בהכנסת רכב למוסך : רכב ביטחון (חרום) , נכים , רכב עבודה , כול השאר לפי סדר כניסה .
מי קובע את סדר התיקונים (המחלקות) במוסך ?
אם הפונקציה של מנהל עבודה קיימת אז מנהל עבודה קובע את סדר התיקונים ואם לא קיים פונקציה זאת אז מנהל המוסך .
מי קובע מה יתקנו במוסך ?
המנהל המקצועי במוסך אחראי על מה ואיך יתקנו במוסך .
מי מאשר תיקון שלא הוזמן בטופס הזמנת תיקון ?
יש להתקשר ללקוח ולבקש ממנו אם הוא יכול לבוא ולראות את מהות התקלה . אם הוא לא יכול יש לבקש את אישורו בטלפון ואת האישור הטלפוני יש לרשום בהזמנת תיקון , שעת קבלת האישור וממי .
מי מאשר תיקון שלא נרשם בכרטיס עבודה אבל התגלה תוך כדי עבודה ?
מבררים עם הבוחן מדוע לא נרשמה התקלה ואם הבעיה היא בטעות הבוחן והתיקון לא חורג ממה שרשום בטופס הזמנת תיקון והבוחן מאשר ניתן לתקן . אם התיקון חורג מטופס הזמנת תיקון אז יש להתקשר ללקוח ולבקש ממנו אם הוא יכול לבוא ולראות את מהות התקלה . אם הוא לא יכול יש לבקש את אישורו בטלפון ואת האישור הטלפוני יש לרשום בהזמנת תיקון , שעת קבלת האישור וממי .
מה זה לוח גנט לתכנון עבודה ?
לוח גנט זה לוח שיש לו צירים אנכי ואופקי ומשמש למעקב בנושאים מוגדרים , כגון : כוח אדם במוסך , מעקב על עבודה במוסך , זימון רכבים מתאים . זה הוא כלי ניהולי חשוב למנהל המוסך .
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה